Twój koszyk jest aktualnie pusty
Twój koszyk jest aktualnie pusty
Jeśli po odwiedzeniu tej sekcji nadal masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, e-mail lub telefon. Więcej informacji znajdziesz na stronie kontakt.
Konto użytkownika pozwala na dostęp do historii wszystkich zamówień dokonanych w naszym sklepie. Ponadto w statusie zamówienia znajdziesz także aktualny stan jego realizacji. Po wprowadzeniu kodu śledzenia, możesz sprawdzić online etap dostawy paczki na wskazany adres. Rejestracja w serwisie pozwala także na zaoszczędzenie czasu, dzięki przechowywaniu danych do dokumentów i wysyłki, które nie muszą być wielokrotnie wprowadzane. Dane te, jak i hasło mogą być w każdej chwili zmienione za pośrednictwem Twojego konta użytkownika. Konto użytkownika pozwala także oceniać produkty i utworzyć listę zakupów, dzięki której możliwe jest planowanie przyszłych zamówień.
W górnym pasku menu należy wybrać "Moje konto", a następnie wprowadzić dane do logowania (e-mail oraz hasło) i kliknąć "Zaloguj". Na stronie Podsumowanie konta, z menu po prawej wybierz "Zmień dane konta". Zostaną wyświetlone dane Twojego konta, które mogą zostać w każdej chwili zmienione.
Zaloguj się w zakładce "Moje konto" za pośrednictwem starego adresu e-mail i hasła. Przejdź do Moje konto > Podsumowanie konta i wybierz "Zmień adres e-mail". Po wprowadzeniu nowego adresu e-mail i potwierdzeniu go hasłem kliknij "Zmień adres e-mail".
W pasku górnym wybierz Moje konto > Podsumowanie konta. Następnie przejdź do zakładki "Zarządzaj adresami", gdzie znajdziesz listę wprowadzonych adresów. Każdy z nich może zostać zmieniony poprzez wybranie symbolu ołówka w odpowiednim polu. W celu dodania nowego adresu kliknij przycisk "+ Nowy adres".
Jednocześnie informujemy, iż zmiana danych do faktury i adresu dostawy przy metodzie płatności przez PayPal, możliwa jest tylko w serwisie PayPal, z którego przekazywane są do nas wspomniane dane.
Logowanie
Przejdź do zakładki "Moje konto" w górnej części strony i zaloguj się podając adres e-mail i hasło. Po zalogowaniu możesz przejść do panelu użytkownika.
Wylogowanie
Przejdź do zakładki "Moje konto" w górnej części strony i kliknij przycisk "Wyloguj".
W takiej sytuacji prosimy o kontakt przez formularz na stronie, e-mail lub telefon. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.
Oczywistym potwierdzeniem, że przesyłka dotarła na miejsce jest otrzymanie potwierdzenia odbioru od firmy kurierskiej.
W przypadku jego braku, istnieje możliwość śledzenia przesyłki po przejściu do odpowiedniego linku wysłanego we wiadomości e-mail. Możliwe jest także śledzenie poprzez sprowadzenie numeru przesyłki na stronie odpowiedniej firmy kurierskiej.
W przypadku, gdy paczka została doręczona, widniała będzie wiadomość "doręczono" wraz z nazwiskiem osoby, która odebrała paczkę oraz datą i czasem odbioru.
W celu uzyskania innych informacji prosimy o kontakt przez formularz na stronie, e-mail lub telefon. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.
Przejdź do zakładki "Moje konto". Następnie kliknij na "Odzyskaj hasło". Na nowej stronie podaj swój adres e-mail, zatwierdź klikając "Odzyskaj hasło", a nowe hasło zostanie przesłane na ten adres. W zakładce "Moje konto" możesz zmienić hasło klikając na "Zmień hasło".
Zagwarantowanie niskich cen możliwe jest dzięki koncentracji naszego portfolio wokół wyselekcjonowanych produktów. Ponadto nie uczestniczymy w targach branżowych i nie posiadamy zespołu sprzedaży bezpośredniej. Oszczędności wynikające z ograniczania kosztów trafiają bezpośrednio do naszych klientów.
W momencie dodania artykułu do koszyka sprawdzana jest jego dostępność, a w momencie realizacji zamówienia jest on rezerwowany. W niektórych przypadkach możliwa jest sytuacja, w której ten sam artykuł został wykupiony przez innego klienta, zanim został on zarezerwowany.
Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie są oryginalnie zapakowane i pochodzą od renomowanych producentów.
Wszystkie produkty marki własnej Automation24 są produkowane w zakładach certyfikowanych normą ISO9001 na nasze zlecenie.
Akcesoria do poszczególnych produktów dostępnych w sklepie internetowym Automation24 wskazane są po przejściu na stronę produktu. W ten sposób możliwe jest szybkie skompletowanie pakietu odpowiednich produktów.
Wszystkie sprzedawane produkty są dostępne w sklepie internetowym. Jeśli nie możesz znaleźć produktu lub kategorii, które Cię interesują, prosimy o kontakt przez formularz na stronie, e-mail lub telefon. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt. Zapraszamy do sprawdzania naszej oferty, ponieważ nasze portfolio produktowe jest na bieżąco poszerzane w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów.
Tak! Dzięki funkcji porównywania produktów w sklepie Automation24, możliwe jest zestawienie informacji technicznych kilku artykułów. Aby to zrobić należy kliknąć "Porównaj produkt" przy odpowiednich artykułach, a następnie "Przejdź do porównania".
W Automation24 sprzedajemy tylko standardowe wersje produktów, jednak służymy także pomocą w odszukaniu odpowiednich firm, które mogą pomóc naszym klientom w przypadku niestandardowych rozwiązań. Skontaktuj się z nami przez formularz na stronie, e-mail lub telefon. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.
Nie, w razie jakichkolwiek pytań dotyczących oferty produktowej, a także dotyczących samych produktów nasz zespół służy pomocą. Prosimy o kontakt przez formularz na stronie, e-mail lub telefon. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt. Możesz także użyć opcji "Zadaj pytanie na temat tego produktu" na stronie produktu.
W celu dodania produktu do personalnej listy zakupów, wybierz przycisk "Dodaj do listy zakupów" na stronie produktu. Przeniesie Cię on do listy zakupów. Ponadto przejście do tej listy możliwe jest poprzez panel "Moje konto". W tej sekcji możliwe jest zarządzanie tą listą i dodawanie produktów z listy do koszyka.
W celu wystawienia oceny produktu należy się zalogować. Następnie na stronie produktu wybierz przycisk "Napisz opinię". Na nowej stronie możesz dodać recenzję i komentarz na temat danego artykułu. Dodane opinie można przeglądać i usuwać po przejściu do panelu "Moje konto" i wybraniu zakładki "Przesłane opinie".
Ceny na naszej stronie internetowej są znacznie niższe od rekomendowanych przez producentów i obowiązują niezależnie od ilości zamawianego towaru. Dodatkowe zniżki występują jedynie w przypadku akcji promocyjnych, dlatego aby zawsze dostawać informacje na ten temat zachęcamy do subskrypcji naszego newslettera. Zapisz się do newslettera już teraz!
Jeśli oferujesz produkty, które mogłyby być częścią portfolio produktowego Automation24 i chciałbyś zostać naszym dostawcą, skontaktuj się z nami przez formularz na stronie, e-mail lub telefon. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.
Nasze ceny są już znacznie obniżone do poziomu poniżej ceny detalicznej zalecanej przez producentów. Nasi klienci nie ponoszą dodatkowych opłat przy zakupie małych ilości, jak również nie udzielamy rabatów przy większych zamówieniach. Dodatkowe obniżki możliwe są tylko w przypadku promocji, o których informujemy w newsletterze.
W celu skorzystania ze specjalnych zniżek zapisz się do newslettera Automation24 i skorzystaj z rabatu 5% na zakupy. W newsletterze będziemy wysyłać Ci informacje na temat aktualnych obniżek, konkursów i innych akcji promocyjnych.
Dla klientów biznesowych wyświetlane są ceny netto, natomiast w przypadku klientów indywidualnych są to ceny brutto z VAT. Jeśli użytkownik nie jest zalogowany, możliwa jest zmiana wyświetlania cen poprzez kliknięcie przycisku "B2B/B2C" w prawym górnym rogu strony.
Przejdź do zakładki "Moje konto" i kliknij na "Zmień hasło". Wprowadź swoje stare hasło, a następnie nowe. Naciśnij przycisk "Zapisz hasło", a Twoje nowe hasło będzie gotowe do użycia.
Dodaj wszystkie produkty do koszyka i przejdź do realizacji zamówienia. Pojawi się wtedy informacja ile paczek jest koniecznych do jego wysłania i podane będą koszty takiej wysyłki.
Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, a jest jedynie internetowym katalogiem o niewiążącym charakterze. Po kliknięciu przycisku "Zamów teraz" klient składa wiążące zamówienie na artykuły z koszyka. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po naciśnięciu wspomnianego przycisku. Niezwłocznie zostaje wysłane potwierdzenie za pośrednictwem automatycznej wiadomości e-mail. Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta wraz z tym potwierdzeniem e-mail.
Możesz wybrać jedną spośród następujących metod płatności:
W tytule przelewu prosimy o wprowadzenie tylko numeru zamówienia otrzymanego we wiadomości e-mail. Wprowadzenie innych danych może skutkować nieprawidłowym przypisaniem wpłaty, bądź jego opóźnieniem, a w konsekwencji wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Numer zamówienia może być także znaleziony w panelu "Moje konto" w zakładce "Zamówienia" jako "Numer zamówienia".
Po zakończeniu wybierania produktów przejdź do koszyka. Wprowadź kod kuponu w koszyku, po lewej stronie w polu "Kod Twojego kuponu", a następnie kliknij "Zrealizuj kupon". Alternatywnie, możesz zrealizować kupon w procesie składania zamówienia w ostatnim kroku przeglądu. Rabat zostanie odjęty od łącznej kwoty i wyświetlony osobno.
Należy zwrócić uwagę na datę ważności kuponu oraz na fakt, że niektóre kupony są ważne tylko dla określonych grup produktów. W ramach jednego zamówienia można zrealizować tylko jeden kupon i nie można go wykorzystać później. W przypadku jakichkolwiek problemów z kuponem prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Oczywiście. Należy przejść do panelu "Moje konto", wybrać zakładkę "Zarządzaj adresami", a następnie kliknąć przycisk "+Nowy adres".
W zależności od wartości zamówienia wysyłka standardowa do Polski może być darmowa.
Poza wysyłką standardową oferujemy szereg innych form wysyłki, w tym także transport bezpośredni.
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na tej stronie.
Jeśli nadal masz jakieś pytania dotyczące wysyłki, prosimy o kontakt przez formularz na stronie, e-mail lub telefon. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.
W zależności od wartości zamówienia, wysyłka do wielu krajów Europejskich może być darmowa.
Poza wysyłką standardową oferujemy szereg innych form wysyłki, w tym także transport bezpośredni.
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na tej stronie.
Jeśli nadal masz jakieś pytania dotyczące wysyłki, prosimy o kontakt przez formularz na stronie, e-mail lub telefon. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.
Dostarczenie przesyłki do Polski zajmuje około dwóch dni roboczych.
Jeśli po dwóch lub trzech dniach roboczych nadal nie otrzymałeś swojego zamówienia, skontaktuj się z nami przez formularz, e-mail lub telefon, a my sprawdzimy jej status. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt. Bezproblemowa i szybka realizacja zleceń jest dla nas priorytetem, ponieważ chcemy aby nasi klienci byli zawsze zadowoleni z naszych usług. Zalecamy także sprawdzić skrzynkę pocztową, ponieważ zdarza się, że dostawcy zostawiają awizo.
Link do śledzenia paczki, który umożliwi sprawdzenie statusu doręczenia w każdym czasie, powinien znajdować się także we wiadomości e-mail wysłanej do Ciebie po nadaniu przez nas przesyłki.
Standardowa dostawa jest realizowana przez firmę kurierską UPS. Opcje wysyłki ekspresowej są także obsługiwane przez firmę UPS. W przypadku transportu bezpośredniego, jest on realizowany przez firmę Go!. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących dostawy do krajów spoza listy, prosimy o kontakt przez formularz na stronie, e-mail, telefon lub czat. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.
Obecnie dostawy do wszystkich krajów w obrębie Europy realizowane są poprzez wysyłkę standardową i ekspresową przy różnych formach płatności. Możliwa jest także wysyłka poza Europę, do praktycznie każdego miejsca na świecie. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sposobów dostawy i miejsc docelowych, prosimy o kontakt przez formularz na stronie, e-mail, telefon lub czat. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.
W przypadku reklamacji lub zwrotów, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, e-mail lub telefon. Wszelkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.
Zaproponujemy Ci najdogodniejszą możliwą formę zwrotu.
W celu subskrypcji naszego newslettera należy przejść do zakładki "Obsługa", a następnie "Newsletter” i wprowadzić potrzebne dane. Następnie należy kliknąć "Zapisz do newslettera". Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny, do którego należy przejść w celu potwierdzenia subskrypcji. Po aktywacji następuje rejestracja do newslettera.
W newsletterze przesyłane są indywidualne kody rabatowe i informacje o aktualnych promocjach w sklepie. Ponadto informacje te dotyczą często nowych, innowacyjnych produktów, co pozwala na stałe śledzenie rynku.
W każdej wiadomości, która zostaje wysłana, znajduje się link do wypisania się z newslettera. Ponadto wyrejestrowanie możliwe jest w menu "Obsługa", w zakładce "Newsletter" po podaniu odpowiednich danych.